Jaro je obdobím změn a nových začátků a v Antees to nebereme na lehkou váhu. Již několik měsíců totiž usilovně pracujeme na zlepšení fungování služby. Po pečlivém naslouchání Vašich podnětů jsme se pustili do práce a nyní Vám s hrdostí představujeme novou aplikaci, která vám zjednoduší každodenní používání. S radostí oznamujeme, že začátkem března přecházíme na novou aplikaci, která přinese hladší, rychlejší a přívětivější zážitek z jízdy pro všechny uživatele. Ale než Vám o tom povíme, chceme Vás seznámit s několika důležitými změnami, které s sebou tato transformace přináší.
Co to znamená?
- Z důvodu migrace na novou aplikaci bude stávající na několik hodin nedostupná.
- Přecházíme z kreditů na minuty: Vyslyšeli jsme Vaše volání po zpřehlednění tarifů, a proto přecházíme z kreditů na minuty.
- Nová minutová sazba: Cena za minutu jízdy se zvyšuje na 8 Kč, ale výhodné balíčky zůstávají.
- Balíčky pro lepší využití: Budeme nabízet větší rozmanitost balíčků a nově si po zakoupení budete sami rozhodovat, kdy balíček aktivujete.
- Převod stávajícího účtu: Nemusíte mít obavy o vše potřebné se postaráme my.
- Aktualizace Všeobecných obchodních podmínek a Zásad ochrany osobních údajů: S přechodem na novou aplikaci a změnami v tarifním systému jsme aktualizovali také naše VOP a Zásady ochrany osobních údajů tak, aby odrážely tyto skutečnosti.
Detailní pohled na novinky
1. Odstavení služby
Datum: Začátkem března bude stávající aplikace kvůli přechodu na novou platformu na několik hodin nedostupná. Přesný datum a čas uvidíte přímo aplikaci a upřesníme jej na sociálních sítích.
Důvod: Tento krok je nezbytný pro to, abychom mohli bezpečně migrovat Vaše data a nastavení do nové aplikace, a zároveň zajistit, že vše funguje bezchybně.
Co dělat během odstávky: Doporučujeme plánovat Vaše cesty s přihlédnutím k této odstávce. Pro jakékoliv dotazy nebo potřebu pomoci bude naše zákaznická podpora připravena Vám asistovat.
2. Místo kreditů minuty, hodiny či dny
Jednodušší systém: Na základě Vašich podnětů jsme se rozhodli pro významnou změnu v tarifním modelu. Odstraňujeme kreditový systém a přecházíme na časové tarify. Cílíme tím na větší transparentnost a jednoduchost při využívání skútrů.
Výhody: Znamená to, že nyní budete mít lepší přehled o tom, kolik času skutečně strávíte na našich skútrech, a jakou hodnotu získáte za Vaše peníze. Tento systém je intuitivnější a umožňuje vám lépe plánovat vaše cesty bez nutnosti převádět kredity na minuty, či hodiny.
3. Nová minutová sazba
Cena 8 Kč/min: Zavedení nové cenové sazby 8 Kč za minutu je reakcí na rostoucí náklady spojené s provozem a udržováním flotily, stejně jako na potřebu investovat do dalšího rozvoje a zlepšování našich služeb. Chceme však zdůraznit, že pro ty, kteří si zakoupí naše nově zavedené balíčky, se sazba za minutu jízdy o moc nemění.
Zvážení Vašich potřeb: Rozumíme dopadu této změny na naše uživatele, a proto jsou balíčky navrženy tak, aby poskytovaly výhodnější ceny pro naše nejvěrnější uživatele a kurýry, kteří službu využívají pravidelně. Díky nim můžete využívat naše služby za ceny, které jsou srovnatelné s původními tarify, čímž si zachováte výhodnost i při novém cenovém nastavení.
4. Balíčky pro lepší využití
Rozšíření nabídky a volba platby: Zavádíme širší výběr balíčků, které jsou přizpůsobeny různým potřebám našich uživatelů a kurýrů. Při zahájení jízdy nyní můžete volit mezi použitím platební karty nebo jednoho z nově zakoupených balíčků. Tato možnost Vám dává větší kontrolu nad Vašimi výdaji a umožňuje efektivnější využívání předplacených služeb.
Speciální nabídky: Pro kurýry přinášíme nové balíčky, které jsou navrženy tak, aby podpořily Vaši každodenní práci s maximální efektivitou a minimalizovaly náklady.
Flexibilní možnosti: Po zakoupení balíčku máte možnost rozhodnout, kdy ho aktivujete. Tato nová funkce vám umožní lépe plánovat a využívat služby podle vašich aktuálních potřeb.
Jak to funguje: Po zakoupení balíčku v aplikaci se vám v profilu objeví možnost jeho aktivace. Od tohoto okamžiku můžete využívat výhodnější tarif až do vyčerpání balíčku, přičemž sami rozhodujete, kdy je pro vás nejvhodnější doba k jeho aktivaci.
5. Převod stávajícího účtu
Bezstarostná migrace: Při přechodu na novou aplikaci se můžete spolehnout na to, že o vše důležité se postaráme. Nemusíte se obávat o přenos Vašich dat, nebo zůstatku s garantovanou sazbou 6 Kč/min.
Jednoduchý proces: Aplikace Vás po otevření vyzve ke stažení nové verze, kde se přihlásíte svými stávajícími přihlašovacími údaji. Vaše data a nastavení budou automaticky migrována do nové aplikace.
Zákaznická podpora: Pokud byste měli jakékoli dotazy nebo potřebovali pomoc během procesu přechodu, zákaznická podpora je tu pro Vás, aby Vám poradila.
Ujištění pro uživatele: Chceme vás ujistit, že tento přechod je krokem k dalšímu zlepšení našich služeb, a že děláme vše pro to, abychom zajistili hladký přenos vašich údajů a bezproblémové pokračování ve využívání služby.
6. Aktualizace Všeobecných obchodních podmínek a Zásad ochrany osobních údajů
Transparentnost a jasnost: Ve světle zavádění nové aplikace a přechodu na časový tarif jsme pečlivě přepracovali Všeobecné obchodní podmínky (VOP) a Zásady ochrany osobních údajů. Tento krok je motivován snahou o maximální transparentnost a srozumitelnost pro uživatele. Tato aktualizace zabezpečí, že budete mít jasný přehled o tom, jak jsou Vaše data chráněna a jak můžete využívat naše služby.
Dostupnost dokumentů: Nové dokumenty začnou platit společně se spuštěním aplikace začátkem 8. března.
Nejčastější dotazy
Proč jste zvýšili ceny balíčku pro kurýry?
Cena balíčků se s příchodem nové sezóny může zdát vyšší. Tento krok pramení z přechodu z období, kdy jsme nabízeli speciální zimní tarify reagující na nižší poptávku, do hlavní sezóny, kdy se ceny tradičně mírně upravují. Navíc oproti hlavní sezóně minulého roku se cena naopak snížila.
Proč přestup z kreditů na minuty?
Přechod na minutovou tarifikaci je reakcí na Vaše přání po větší srozumitelnosti a transparentnosti využívání našich služeb.
Kolik teď bude stát 1 minuta jízdy?
Standardní cena za minutu jízdy bude 8 Kč. Tato cena může být ještě výhodnější v rámci našich nových balíčků.
Co se stane s mým balíčkem, co jsem koupil?
Vaše stávající balíčky budou automaticky převedeny do nového systému, přičemž si zachovají jejich původní hodnotu a využití služeb zůstane pro vás co nejvýhodnější. Jejich platnost se tím prodlouží o jeden rok(neplatí pro časové a neomezené balíčky).
Mají nové balíčky expiraci?
Expirace se liší dle jednotlivých balíčků. U kreditových balíčků je expirace 1 roku od aktivace. Časové balíčky expirují dle počtu zakoupených hodin/dnů po jejich aktivaci. Více informací naleznete od 8.března přímo na našich webových stránkách, kde pro Vás chystáme nový a přehlednější ceník.
Mám zakoupené kredity, ale z důvodu přerušení služeb nebudu moci kredity čerpat.
V případě, že kvůli přechodu na novou aplikaci nebudete moci využívat zakoupené kredity, zajistíme jejich prodloužení nebo alternativní kompenzaci. Naším cílem je zajistit, aby žádný z našich uživatelů nepřišel o hodnotu, kterou si zakoupil.
Budou nějaké změny s pauzami a parkováním?
Pauza zůstává na 2 Kč za minutu pro všechny. Pokud využíváte balíčky, odpovídá cena pauzy dle zvoleného balíčku.
Nezapomeňte sledovat naše sociální sítě a webové stránky pro nejnovější aktualizace a informace. Děkujeme Vám za Vaši neustálou podporu a těšíme se na společnou jízdu do budoucnosti.